Lasă-ne mai jos un comentariu cu părerile și sugestiile tale legate de dezvoltarea aplicației:
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Bună ziua
1. La introducerea articolelor pe facturi, e nevoie de un câmp editabil.
Cred că sunt multe cazuri în care serviciile se facturează cu denumiri de tipul „Serviciu_X conform comanda 123456/21-01-2022”. Nu are sens crearea câte unui articol de fiecare dată. Articolul creat ar trebui să fie „Serviciu_X” iar câmpul editabil să poată fi completat sau nu.
2. Pe factura în engleză, datele furnizorului sunt parțial în română (CIF intracomunitar). Acel cod e”VAT no.”
La Beneficiar, scrie „CUI/CIF” ceea ce, pe factura în engleză, e ciudat.
3. Ar fi utilă posibilitatea de a activa/dezactiva afișarea pe factură a câmpurilor „Delegat”, „CI/BI”, „Semnatura si stampila furnizorului” pentru cei care nu au nevoie de ele.
Buna ziua! Va multumim pentru sugestii!
1. Avem in plan sa introducem aceasta functionalitate si aplicatia sa permita definirea articolului mai simplu. Problema esentiala este ca articolul vine cu o categorie fiscala, care trebuie aleasa cu mare grija de utilizator.
2. si 3. Vom rezolva, nu sunt probleme mari.
Asteptam sugestii in continuare. Va multumim!
Daca va sunt utile cateva observatii, propuneri.
Butonul de ajutor acopera un submodul cand se deschide ,, Configurare,,
Ar trebui creata posibilitatea incarcarii automate a Extrasului de cont in format csv.
Nu am vazut posibilitatea setarii soldului casei la inceputul activitatii.
Buna ziua! Multumim pentru sugestiile dvs.
1.Nu reusim sa reproducem eroarea cu butonul de ajutor. Pe laptop de 15.6 inch butonul nu acopera meniul. Vom mai testa.
2.Este prevazuta aceasta functionalitate, important este sa ajungem mai intai la Registrul de evidenta fiscala si la venitul impozabil, chiar daca momentan extrasele se introduc manual.
3. Registrul de casa nu este obligatoriu la Activitatile Independente, numai in cazul in care au Casa de marcat. Oricum, in maxim 2 luni o sa avem implementat si un Registru de casa clasic, alaturi de un Jurnal de banca clasic si importul de extrase.