Stare curentă
Neinrolat
Preț
Comandă Ghidul
Să începem
Ghid complet pentru administrarea activitatii

Ghid complet pentru administrarea activității. Pentru PFA, PFI, ÎI, ÎF și Profesii Liberale.

  • Taxe și contribuții sociale datorate de PFA si Profesiile Liberale;
  • Totul despre contabilitatea în sistem real, cu exemple si studii de caz;
  • Totul despre contabilitatea la normă de venit, cu exemple si studii de caz;
  • Completarea declarației unice, înregistrare in SPV;
  • Gestionarea relației cu ANAF – plăți, compensări, restituiri;
  • TVA si operațiuni intracomunitare;
  • Înființarea, autorizarea, modificarea, radierea activităților economice;

Ghidul se poate studia online sau se poate descărca în format PDF, vezi capitolul 4 mai jos.

Cuprins Ghid

INTRODUCERE IN FISCALITATEA PERSOANELOR FIZICE CARE DESFASOARA ACTIVITATI ECONOMICE
CONTRIBUTII SOCIALE DATORATE PENTRU 2022 SI 2023
INFIINTAREA, MODIFICAREA SI RADIEREA ACTIVITATILOR INDEPENDENTE
TOTUL DESPRE CONTABILITATEA IN PARTIDA SIMPLA
REGISTRUL DE EVIDENTA FISCALA. CALCULUL IMPOZITULUI PE VENIT PENTRU 2022
DECLARATIA UNICA 2022. REGULI DE COMPLETARE
STUDII DE CAZ SI EXEMPLE CU DECLARATIA UNICA 2022
PLATA SI VERIFICAREA OBLIGATIILOR FISCALE DATORATE
ALTE ASPECTE DE RETINUT

10 comentarii

  1. Buna ziua. Am incercat sa accesez ghidurile si mi se spune ca accesul este expirat, desii eu am achitat prelungirea abonamentul;ui pe data de 13.11.2019 factura nr.KBS 52872. Multumesc mult.

    1. Buna ziua!
      Stim ca ati platit si va multumim pentru prelungire abonamentului.
      Am adaugat Ghidul in contul dvs, va rog sa intrati si sa-l studiati.
      Verificam ce s-a intamplat pentru ca trebuia sa se adauge automat in contul dvs.
      Daca sunt si alte probleme/intrebari va rugam sa ne scrieti.
      O zi buna!
      Constantin

  2. Buna dimineata
    As dori un ghid pentru PFA, dar nu-mi este clar :
    1.denumirea firmei in contul careia pot efectua plata, la banca Transilvania
    2.nr.contului bancar unde se pot efectua platile.
    V-as ruga, lamuriri
    Multumesc
    Laurentiu

  3. Buna ziua. Am o întrebare privind obligația de a ține evidența stocurilor și completarea nir. Am forma de organizare CMI. cabinet individual de medicina dentara. Nu îmi este clar dacă trebuie sau nu să completez nota de intrare recepție pt materialele pe care le cumpăr, materiale pe care de folosesc pentru desfășurarea activității nu pentru vânzare ulterioară. As vrea sa știu unde găsesc cadrul legal în legătură cu această situație. Va mulțumesc

  4. Buna ziua! Ati rezolvat singur…………Va multumim!
    Daca sunt nelamuriri va rog sa ne scrieti, aici sau pe email, sau la consultanta…

  5. Buna ziua,
    Doresc sa comand Ghidul La care am mai fost abonat anul trecut.
    Cum procedez?
    Multumesc.

  6. Buna ziua,
    De fapt este o intrebare.
    Am PFA pentru inchiriere apartament in scop touristic din februarie 2018.
    Am depus declaratia unica si o declaratie rectificativa pentru 2018.
    Am platit la ANAF registrul de evidenta fiscal dar in ziua cand sa il ridic doamna de acolo mi-a spus ca pentru activitatea mea nu am nevoie de asa ceva si m-a pus sa fac cerere de returnarea banilor care au si sosit in cont in luna iunie 2018.Trebuie sa am acest registru?
    Si intrebarea urmatoare:sunt valabile registrele de casa,facturile si chitantele cumparate de la tipizatele de pe langa sediul ANAF?
    Multumesc.

  7. Buna seara,

    am citit sectiunea 18, dedicata achizitiilor si livrarilor intracomunitare si nu ma simt deloc lamurita.

    Pana acum ca prestator de servicii catre state din UE m-am folosit de codul special in scopuri de TVA obtinut odata cu infiintarea, am depus de fiecare data declaratia VIES de recapitulare a prestarilor intracomunitare si cam atat. In plus, am introdus in factura sintagma „Neimpozabil in Romania conform art. 278 alineat (2) din Codul Fiscal Roman” si in romana si tradusa pe intelesul clientului. Asadar, n-am depus nicio declaratie pentru TVA, deoarece nu l-am facturat. Am procedat corect?

    Multumesc.

    Roxana

    1. Buna ziua! Pentru livrari intracomunitare declaratia 390, depusa de dvs, este suficienta. Declaratia 301 se depune cand faceti achizitii intracomunitare pe codul special de TVA.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *